Utikönyv és térkép: Szicília - Lingea felfedező /A legjobb szigetjáró útvonalak összehajtható térképpel

-20%
1-2 munkanap
2-4 munkanap
4 490 Ft

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

3 592 Ft

Részletek
14 szigetjáró útvonal, melyek során tökéletesen megismerhetjük Szicíliát. A sziget változatossága, a lenyűgöző városok, a kristálytiszta tenger és a citrusligetek fölé magasodó Etna a világ számos pontjáról vonzza a turistákat. Fedezze fel velünk Szicíliát! Útikönyvünk a művészetkedvelőknek, a családoknak és az éjszakai baglyoknak is kínál útvonalakat a városnéző sétákhoz. Szicília vonzereje kiszámíthatatlanságban rejlik. Az Etna füstfelhője citrusligetek felett kavarog, egy barokk katedrálist görög oszlopsorok tarkíthatnak, az arab–normann templomokban bizánci mozaikokra bukkanhatunk, az utcai piacok pedig marokkói bazárokra hasonlítanak. Keressük fel Szicília aktív vulkánjait: menjünk fel felvonóval, terepjáróval vagy gyalog az Etnára, másszuk meg a parázsló Vulcanót, illetve csodáljuk meg a tengerpartról Stromboli heves tűzhányóját. Ismerjük meg a szicíliai barokkot Notóban, Ragusában; tekintsük meg a gyönyörűen felújított barokk templomokat és palotákat Catania belvárosában. Keressük fel a legpompásabb görög templomokat Agrigentóban, Segestában és Szelinoszban. Utazzunk el Palermóba, és sétáljunk végig az óváros szűk utcáin és sikátorain. Csodáljuk meg a bizánci–normann mozaikokat a palermói Palatinus kápolnában, ill. Cefalu és Monreale katedrálisában. Szicília rengeteg lehetőséggel várja az aktív turistákat. A partokon, a szigeteken és a hegyek közt az év bármely időszakában sportolhatunk: hegyeket és vulkánokat mászhatunk meg, búvárkodhatunk a tengeri természetvédelmi övezetekben, sétálhatunk a szurdokokban, ill. felfedezhetjük a part menti kis szigeteket. Akár arra is lehetőségünk nyílik, hogy reggel az Etnán síeljünk, délután pedig már a tengerparton napozzunk. Hasznos információink segítenek megismerni a helyi konyhát, a vásárlási, szórakozási és pihenési lehetőségeket. Válogassunk az éttermek, bárok és hotelek között. A felfedezőutak során segítségükre lesz a részletes, összehajtható térkép is.