PISKÓTI ISTVÁN: Business marketing-menedzsment

-20%
Nincs raktáron
PISKÓTI ISTVÁN: Business marketing-menedzsment
Kiadó
Akadémiai Kiadó Zrt.
Oldalszám
376
Kiadási év
2014
5 500 Ft
4 400 Ft

PISKÓTI ISTVÁN: Business marketing-menedzsment

Részletek
"A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány." (Dr. Veres Zoltán, tanszékvezető egyetemi tanár Pannon Egyetem, Veszprém) "Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: "A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart."" (Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt. az Észak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke)
Adatok
Cikkszám
9789630595346
Hasonló termékek
Vélemények