Miles Young: Ogilvy a reklámról a digitális korban

-20%
Raktáron
Rendelhető
Miles Young: Ogilvy a reklámról a digitális korban
Kossuth Kiadó
288
2018
1-2 munkanap
2-4 munkanap
7 500 Ft 

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

6 000 Ft

Ogilvy a reklámról a digitális korban

Részletek
A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak: o A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ o A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA o A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK o A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM o A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY o A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA o A BIG DATA JELENTŐSÉGE o AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK
Adatok
Műfaj
Gazdasági közéleti politikai
Cikkszám
9789630992640
A szerző további könyvei:
Vélemények