Veres Zoltán: Nonbusiness marketing

-10%
Utolsó példányok
Veres Zoltán: Nonbusiness marketing
Kiadó
Akadémiai Kiadó Zrt.
Oldalszám
356
Kiadási év
2014
Személyes átvételi idő
1-2 munkanap
Házhoz szállítási idő
2-4 munkanap
5 950 Ft 

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

5 355 Ft

Nonbusiness marketing

Részletek
A marketingkoncepció üzleti szférán kívüli alkalmazási lehetőségeiről és az alkalmazás területeiről szóló viták viszonylag új keletűek, a huszadik század derekáig nyúlnak vissza. Mégis, mára a köz- és civilszféra marketingje megszilárdult, a köz- és társadalmi intézmények stratégiai tervezésének és működésének oktatása a képzésekben speciális kurzusként jelenik meg. A nem profitorientált marketing kapcsolódik a vállalati felelősségvállaláshoz is, és hozzájárul a fogyasztók magatartásának és elégedettségének pontos meghatározásához, értékeléséhez.
A nem üzleti jellegű marketing fejlődésében egyidejűleg jelenik meg a kiterjesztés és a specializáció. A köz-és civilszféra marketingjének területén olyan különböző alcsoportok léteznek, amelyek mindegyike külön sajátosságokkal jellemezhető. Ez a sokszínűség jelenik meg ebben a könyvben, Hetesi Erzsébet és Veres Zoltán, a téma elismert szakértőinek művében.
A szerzőpáros az elméleti tartalmat a praktikus nézőponttal ötvözi, és ettől a szöveg olyannyira élvezetes, hogy az oktatás és a gyakorlat igényeit egyaránt kielégíti. Röviden: a könyv egy újabb példája a szerzőktől már megszokott jó teljesítményeknek.
José Luis Vázquez Burguete
a Nemzetközi Nonbusiness Marketing Szövetség
(International Association on Public and Nonprofit Marketing)
elnöke
Adatok
Cikkszám
9789630593793
Hasonló termékek
Vélemények