Újszászi Bogár László: Győzz meg és uralkodj! - A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata (új kiadás)

-20%
ÚJ
Nincs raktáron
Újszászi Bogár László: Győzz meg és uralkodj! - A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata (új kiadás)
Kiadó
Kreatív Kontroll Kft.
Oldalszám
130
Kiadási év
2022
4 990 Ft 

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

3 992 Ft

Győzz meg és uralkodj! - A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata (új kiadás)

Részletek
"„Szerintem minden jól ment, de a végén mégsem nálam vásárolt az ügyfél és nem értem, mi lehetett a gond.”
Rengeteg értékesítő tanácstalan, mert úgy érzi, elméletileg mindent jól csinált, de mégsem járt sikerrel. A leggyakoribb problémák egyike, hogy amikor a tárgyalópartner máshogy reagál, mint amire az üzletkötő számított, akkor teret kap az erőszakoskodás – és ez gyakran nem is tudatosul.
Ilyenkor a meggyőzés tukmálásba csap át, amitől az ügyféljelölt menekül.
De vajon lehet tudatosan és rámenősség nélkül irányítani az emberek figyelmét?
Hol vérzik el a legtöbb értékesítő?
És egyáltalán: a befolyásolás etikus?
A Győzz meg és uralkodj többek között ezekre a kérdésekre adja meg a választ – sallangok nélkül. A tudományos eredményeket való életből vett üzleti példákkal illusztrálja és közérthető nyelven adja át mindenkinek, aki meggyőzőbben szeretne kommunikálni.

Dr. Újszászi Bogár László az üzleti életben is aktív egyetemi oktató, aki azokban a meggyőzéstechnikai eszközökben hisz, amelyeket ő vagy egy hazánkban elismert kutató minimum 300–500 fős mintán tesztelt – és amelyek legalább 5–8%-os javulást hoztak a vizsgálatok során.
Az általa kidolgozott BDA-modellt már a Dubai University-n is tanítják és olyan nagyvállalatok támaszkodnak rendszeresen a szakértelmére, mint az Opten, a Lindab, a Dow Dupont vagy a Konica Minolta.

A könyv szerkesztője, Tabajdi Enikő végzettsége szerint élelmiszermérnök és közgazdász. Egyetemi tanulmányai után a Kreatív Kontrollnál helyezkedett el, ahol megtanulta, hogyan kell úgy megírni egy termék landing oldalát, hogy az 10 millió forintot meghaladó bevételt hozzon.
Senior copywriterként nemcsak az értékesítési, hanem a tartalmi szövegírásban is otthonosan mozog, érdeklődési köre pedig a pszichológiára is kiterjed – mindez nagy segítségére volt a szerkesztési munkában."
Adatok
Cikkszám
9786158116244
Hasonló termékek
Vélemények