Sas István: Az ötletes reklám - Útikalauz a kreativitás birodalmába

-20%
Sas István: Az ötletes reklám - Útikalauz a kreativitás birodalmába
Kommunikációs Akadémia
308
2007
6 400 Ft 

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

5 120 Ft

Az ötletes reklám - Útikalauz a kreativitás birodalmába

Részletek

Mit várhat a kreatív példatártól? A kreatív (ha nyitott): azt, hogy rengeteg új ötletet merítsen és bátorítást kapjon a munkájához. A kreatív (ha kritikus): azt, hogy bebizonyíthassa, jobbat tud ezeknél. A reklámkészítő munkatárs (ha félénk): azt, hogy bátorítást kapjon a saját területén kreatívnak lenni. A reklámkészítő munkatárs (ha magabiztos): azt, hogy merje végre kipróbálni magát. A megbízó (ha újító), azt, hogy meggyőződjön, jó úton jár. A megbízó (ha konzervatív) azt, hogy kitáruljon előtte ez a színes világ Más területek alkotója (ha elismeri a reklámot): azt, hogy "puskázzon" belőle. Más területek alkotója (ha lenézi a reklámot): azt, hogy elcsodálkozzon... A hallgató (ha érdekli a téma): azt, hogy megérintse az alkotás gyönyörűsége. A hallgató (ha nem érdekli a téma): azt, hogy elgondolkozzon, mi mindenről maradhat le... A fogyasztó (ha drukker): azt hogy visszaigazolódjon számára, nincs baj az ízlésével.








 

Adatok
Cikkszám
9789630629928
Vélemények