A munkaerő toborzásában az Y generáció és a közösségi média gyökeres változásokat hozott. Az újfajta igényekkel és szokásokkal rendelkező munkatársakat elcsábítani, megtartani és elkötelezetté tenni komoly kihívást jelent. A vállalatoknak ágazattól, piaci és gazdasági helyzettől függetlenül új, költséghatékony HR kommunikációra van szüksége, hogy a piaci versenyben megnyerje, és motiválja a legtehetségesebb és legeredményesebb munkavállalókat A szerzők szerint ebben az új világban a cégeknek már három márkára van szüksége:
Termékmárka: amelynek meggyőzőnek kell lennie ahhoz, hogy megvegyék áruit vagy szolgáltatásait.
Vállalati márka: amelynek meg kell mutatnia, hogy a cég munkahelyként milyen értékeket képvisel.
Tehetségvonzó vállalati márka: olyan munkaadói márka, amely irányt szab a kiválóak vonzására, megtartására és motiválására.
A könyv élvezetes stílusban, gyakorlati példákon keresztül mutatja be, hogyan használható fel a márka a HR kommunkiációban, mit kell tenni ahhoz, hogy a cég munkatársairól ugyanúgy ismertté váljon, mint termékeiről vagy szolgáltatásairól; hogyan építhető fel a tehetségvonzó vállalati arculat.