Hofmeister-Tóth Ágnes: A fogyasztói magatartás alapjai

-20%
Hofmeister-Tóth Ágnes: A fogyasztói magatartás alapjai
Akadémiai Kiadó Zrt.
296
2014
5 500 Ft 

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

4 400 Ft

A fogyasztói magatartás alapjai

Részletek
A sikeres marketingstratégiák kialakításához nélkülözhetetlen a hazai és más kultúrákban élő potenciális vásárlók várható magatartásának alapos ismerete. A fogyasztói magatartás tanulmányozása magában foglalja az olyan megfigyelhető magatartásokat, hogy mit, mennyit vásároltak, kik és hogyan vásárolták, illetve fogyasztották a terméket. Magában foglalja továbbá az egyéni szükségleteket, érzékeléseket, azt, hogy milyen információval rendelkeznek a fogyasztók, hogyan dolgozzák fel az információkat, hogyan értékelik az alternatívákat, illetve hogyan éreznek a termék birtoklásáról.

 

Adatok
Cikkszám
9789630595322
A szerző további könyvei:
Vélemények