Fojtik János, Veres Zoltán: A nagy túlélő

-7%
Raktáron
Rendelhető
Fojtik János, Veres Zoltán: A nagy túlélő
Akadémiai Kiadó Zrt.
404
2012
1-2 munkanap
2-4 munkanap
6 250 Ft 

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

5 813 Ft

A nagy túlélő

Részletek
A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk álomba magunkat - a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével. -(Hoffmann Márta és Kozák Ákos). A kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével. -(Fojtik János és Veres Zoltán)

 

Adatok
Cikkszám
9789630592505
A szerző további könyvei:
Vélemények