Csordás Tamás, Horváth Dóra, Nyirő Dóra: Médiaismeret

-20%
Raktáron
Rendelhető
Csordás Tamás, Horváth Dóra, Nyirő Dóra: Médiaismeret
Akadémiai Kiadó Zrt.
316
2013
1-2 munkanap
2-4 munkanap
4 950 Ft 

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

3 960 Ft

Médiaismeret

Részletek

A média szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz: majd megjelenek a médiában - jelezve, hogy a médiában való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje. A média ezen értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy majd megjelenik a márkám a médiában, valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak. A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.


 

Adatok
Cikkszám
9789630594424
A szerző további könyvei:
Vélemények