Byron Sharp: hogyan nőnek a márkák - amiről a marketingszakemberek nem tudnak

-20%
ÚJ
Utolsó példányok
Byron Sharp: hogyan nőnek a márkák - amiről a marketingszakemberek nem tudnak
Kiadó
Firehouse Reklámügynökség Kft.
Oldalszám
0
Kiadási év
2021
Személyes átvételi idő
1-2 munkanap
Házhoz szállítási idő
2-4 munkanap
6 900 Ft 

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

5 520 Ft

hogyan nőnek a márkák - amiről a marketingszakemberek nem tudnak

Részletek
"A marketingszakemberek zöme súlyos tévedésben él. Akárcsak a középkori orvosok, akik annak idején az érvágás tudománytalan gyógymódjával próbálták kezelni betegeiket, e marketingesek kétes megérzések és zavaros bölcsességek rabjai. Korszerűtlen tudásuk és hamis alapfeltevéseik birtokában ma is meggyőződéssel alkalmazzák a régóta berögzült „marketinges érvágásokat” – miközben nem is sejtik, hogy amit művelnek, azzal inkább ártanak, mintsem segítenek a rájuk bízott márkáknak. Byron Sharp profeszor, az ausztráliai Ehrenberg-Bass Intézet igazgatója a tényalapú marketing (evidence-based marketing) fogalmának bevezetésével és annak tudományos módszerével a piaci növekedés eddig hatékonynak hitt mozgatórúgóit és szolgaian követett tévképzeteit vizsgálja felül. A vásárlói magatartás statisztikai tényeit véve alapul Sharp határozottan cáfolja többek között a márkák tartalmi megkülönböztetésének fontosságát; a szegmentáció és a targetálás szerepét; a fogyasztók érzelmi alapú elköteleződését; továbbá a reklám, az árpromóciók és a hűségprogramok hatékonynak képzelt működési mechanizmusait. Az Ehrenberg-Bass Intézet munkatársaival végzett többéves kutatómunka eredményeit felhasználva Sharp újradefiniálja az eredményes marketing irányelveit. Elméleti megállapításai számos gyakorlati tudnivalót is kínálnak a hosszú távú növekedés és a márkáik iránt elkötelezett döntéshozók és szakemberek számára. A megjelenését követően kultikussá, majd rövid időn belül klasszikussá vált Hogyan nőnek a márkák igazi marketingszakmai és reklámtörténeti mérföldkő. Kezdő és gyakorló szakmabelieknek nélkülözhetetlen; kíváncsi laikusok számára pedig érdekes és szórakoztató olvasmány."
Adatok
Cikkszám
9786158107921
Hasonló termékek
Vélemények