Mit ?kell kutatnia?
– A célcsoportját- kik ők, mik ők, mit szeretnek, hol élnek, mi a problémájuk? – A versenytársait- mit csinálnak, hogyan innoválnak, mi a stratégiájuk? – Az ügyfeleit- mennyire elégedettek, mit szeretnének még, kik ők, mit szeretnek, mit utálnak?
Mikor kell kutatnia?
– Termékbevezetés előtt-alatt, után – Szezonálisan – Vásárlás előtt és után – Beruházások előtt – Stratégiai tervezés előtt
és a legfontosabb kérdés: HOGYAN KELL KUTATNIA?
Ebben segít a Piackutatás egyszerűen Kis- és Középvállalkozásoknak című könyv.
– részletes leírásokkal – minta-és ötlet gyűjteménnyel – sablonokkal – közérthető elméleti alapozással
Kinek való ez a könyv?
– cégvezetőknek, akik a piacuk élén szeretnének járni – marketingeseknek, akik a legjobb kampányokat akarják készíteni – sales és ügyfélszolgálati csoportok vezetőinek, akik nap, mint nap találkoznak AZ ÜGYFÉLLEL
Miről szól a könyv? Arról, hogyan
– kell összeállítani a kutatási tervet – határozza meg a célokat – kell összeállítani a TÖKÉLETES kérdőívet – tudja feldolgozni és értelmezni a kapott adatokat – mérheti a vásárlói elégedettségét – monitorozhatja a versenytársait – milyen jogszabályok vonatkoznak az adatbázis építésre és adatkezelésre – hogyan dolgozhatja fel az adatokat, hogy az valós segítség legyen a továbbiakban – mikor kérhet szakértői segítséget, és azt hogyan tegye
A kötet egyik egyedisége, hogy külön táblázatban foglalja össze, melyek azok a lépések, amiket a cégek maguk is megtehetnek, és hol jobb, előnyösebb külső szakértő bevonása.
A kötethez csatlakozó elektronikus munkafüzet végigvezeti az olvasót a kutatás lépésein.
Ne feledje! Akinek több információja van, az előbb ér célba!