Bódis Gábor: Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching

-20%
Raktáron
Utolsó példányok
Bódis Gábor: Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching
Akadémiai Kiadó Zrt.
116
2018
1-2 munkanap
2-4 munkanap
3 100 Ft 

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

2 480 Ft

Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching

Részletek
Szemléletes, érthető és inspiráló marketing tankönyv, mely nem csak azoknak adhat nagy segítséget, akik turisztikai márkázással foglalkoznak. A könyv turisztikai márkázás példáin keresztül jól érthetővé válik maga a márkaépítés gyakorlata.
 
Kassitzky Attila, kommunikációs igazgató
Magyar Turisztikai Ügynökség
 
 
 
Inspiráló! Ezzel a jelzővel tudnám egy szóban elmondani a könyvről alkotott véleményem. Közvetlen, könnyen értelmezhető, modern stílusban íródott, ugyanakkor kifejezetten informatív és magával ragadó. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne naprakész információkkal rendelkezni a marketing, turizmusmarketing területén, valamint szeretne segítséget kapni ahhoz, hogy előhívhassa az önmagában rejlő kreativitást és lehetőségeket.
 
Csurgó József,
egyetemi hallgató
 
 
 
Ez a könyv kreatív és innovatív megközelítést kínál a marketing és a márkázás témakörében. A szerző ötvözi az elméletet a gyakorlattal a turisztikai célpontok és szolgáltatások érdekes és jól megválasztott példáin keresztül. Hasznos mindazoknak, akik szeretnék felfedezni a márkázás összetettségét és alkalmazását a különböző helyzetekben.
 
Dr. Melanie Kay Smith, egyetemi docens
Budapesti Metropolitan Egyetem

 

Adatok
Műfaj
Gazdasági közéleti politikai
Cikkszám
9789634541974
A szerző további könyvei:
Vélemények