: HVG Extra Magazin - Business 2016/04

-20%
: HVG Extra Magazin - Business 2016/04
HVG Könyvek
116
2016
990 Ft 

Az áthúzott ár az árcsökkentés alkalmazását megelőző 30 nap legalacsonyabb eladási ára.

792 Ft

HVG Extra Magazin - Business 2016/04

Részletek
A profiton túl is van élet. Ott van csak igazán. Ma már – ha hiszünk a haladó szellemű üzleti gondolkodóknak – kevés az, ha vállalkozásunk, vállalatunk szép nyereséget garantál, és viszonylag elég pénzt kereshetünk a munkánkkal. A munkáltatói és munkavállalói márkaépítés korában egyre nagyobb szerep jut a társadalmilag felelős célok iránti elkötelezettségnek,
a szűkebb vagy tágabb környezetünkre gyakorolt pozitív hatásnak, az egyes termékek vagy szolgáltatások
előállítása közben alkalmazott környezetkímélő módszereknek. Mert mindez szükséges is
ahhoz, hogy ne csupán pénzkeresetként tekintsünk a munkánkra, amivel naponta legalább nyolc órát
eltöltünk, hanem általános jóllétünkhöz is hozzájáruljon.
Ahogy a szervezeti modellek is mindinkább az emberközpontúságot hangsúlyozzák, személyes
életünknek is egyre inkább természetes részévé válik, hogy egy-egy számunkra fontos ügy vagy küldetés mellett tevékenyen is kiállunk. Ahhoz, hogy akár már jövőre jobb világban élhessünk, a kizárólag a saját hasznunkat hajhászó stratégiák helyett célszerű az értékteremtést választanunk életünk minden területén.

 

Adatok
Cikkszám
977206271703516004
A szerző további könyvei:
Vélemények