A profiton túl is van élet. Ott van csak igazán. Ma már – ha hiszünk a haladó szellemű üzleti gondolkodóknak – kevés az, ha vállalkozásunk, vállalatunk szép nyereséget garantál, és viszonylag elég pénzt kereshetünk a munkánkkal. A munkáltatói és munkavállalói márkaépítés korában egyre nagyobb szerep jut a társadalmilag felelős célok iránti elkötelezettségnek,
a szűkebb vagy tágabb környezetünkre gyakorolt pozitív hatásnak, az egyes termékek vagy szolgáltatások
előállítása közben alkalmazott környezetkímélő módszereknek. Mert mindez szükséges is
ahhoz, hogy ne csupán pénzkeresetként tekintsünk a munkánkra, amivel naponta legalább nyolc órát
eltöltünk, hanem általános jóllétünkhöz is hozzájáruljon.
Ahogy a szervezeti modellek is mindinkább az emberközpontúságot hangsúlyozzák, személyes
életünknek is egyre inkább természetes részévé válik, hogy egy-egy számunkra fontos ügy vagy küldetés mellett tevékenyen is kiállunk. Ahhoz, hogy akár már jövőre jobb világban élhessünk, a kizárólag a saját hasznunkat hajhászó stratégiák helyett célszerű az értékteremtést választanunk életünk minden területén.